Bezorging en retour
Gratis verzending beschikbaar voor duizenden artikelen vanaf €100 euro. Met uitzondering van Waddeneilanden en Douglas Schommels
Gratis verzending beschikbaar voor duizenden artikelen vanaf €100 euro. Met uitzondering van Waddeneilanden en Douglas Schommels
Levertijden zijn afhankelijk van de leverancier, wij streven er naar om jouw product binnen 5 werkdagen te versturen. Het kan gebeuren dat een product onverwachts uitverkocht is, we nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de verwachte leverdatum of eventueel om je een alternatief aan te bieden.
Levertijd maatwerk schommels
Op onze maatwerk Douglas schommels hanteren we een andere levertijd. Informeer naar de levertijd op dit moment:
1. Bestel het artikel en kies een bezorgmethode
2. U ontvangt een orderbevestigingsbericht
3. Wacht tot uw bestelling arriveert
4. Bestelling afgerond
De prijzen zoals vermeld op de website zijn exclusief leveringskosten. De leveringskosten staan vermeld bij elk product. Deze leveringskosten zijn uitsluitend voor verzending binnen Nederland (excl. Waddeneilanden).
Bij Friesland Buitenspeelgoed hanteren we de volgende tarieven:
Ben je niet tevreden over je bestelde artikel of artikelen? Of heb je per ongeluk het verkeerde besteld? Je kunt dit eenvoudig via ons onze mail indienen: info@friesland-buitenspeelgoed.nl.
Nadat je alle gegevens hebt doorgegeven, nemen wij de retourmelding in behandeling en controleren we zo spoedig mogelijk of we akkoord gaan met het retourneren van je bestelling(en).
De kosten voor het retourneren zijn normaal gesproken voor jou, tenzij je kunt aantonen dat wij als verkopende partij verkeerd hebben geleverd. In dat geval sturen wij je na akkoord een label op, zodat je het kosteloos kunt terugsturen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Ook de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@friesland-buitenspeelgoed.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Een aantal producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, PayPal, creditcard, en bankoverschrijving. Alle betalingen worden veilig verwerkt.
Ja, voor bepaalde producten bieden wij een installatieservice aan. Hiervoor werken wij samen met een aantal bedrijven in onze omgeving, heeft u interesse neem dan telefonisch contact met ons op. Telefoonnummer: 0513-438081
Ja, ons assortiment is specifiek gericht op kinderen van diverse leeftijden. Bij elk product staat duidelijk aangegeven voor welke leeftijdsgroep het geschikt is. Wij adviseren ouders altijd om toezicht te houden bij het gebruik van het speelgoed, vooral bij jongere kinderen.
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.
Nog geen account?
Account aanmaken